This Is A New Post

Daca vei citi ce am scris aici nu te va ajuta cu nimic. Pentru ca aici nu este vorba despre ceva anume, ci doar despre mine cum postez ceva pe Racomania. Este un post despre nimic, deoarece eu personal nu intentionam sa postez ceva pe Racomania, sau pe oricare alt blog. Adica e ok sa pui niste poze pe Facebook, dar aici mi se pare pur si simplu plictisitor. Ai mult de scris, si mai ales, trebuie sa te gandesti la ce scrii. Nu poti sa scrii asa, despre nimic, fara sa aiba un oarecare inteles ( totusi se pare ca eu asta fac :”> ). Macar corect gramatical sa fie. Pe Facebook ai pus poza, scrii vreo doua-trei cuvinte la descriere si asta e tot. Si daca poza e decenta si nu ai iesit in ea ca un tampit nimeni nu va zice nimic, ba chiar vei primi ” Like”. Dar aici ?! La cea mai mica greseala gramaticala sau de exprimare cineva te judeca si pe urma arunca cu… oua stricate in tine.

Lumea citeste pe bloguri recenzii facute la filme sau la carti, dar de ce ar citi cineva un review facut de o persoana amatoare, cand exista site-uri si reviste specializate pe critica filmelor sau a cartilor ? De ce sa iti faci o parere proasta despre respectiva carte/ respectivul film de la bun inceput? Nu mai bine citesti dintr-o sursa sigura si specializata? Ma rog, asta este doar parerea mea…

Deci cam asta este post-ul meu… pana la urma am avut despre ce sa scriu, chiar daca nu a fost ” de buna voie si nesilit de nimeni”. Nu am pierdut un pariu, dar riscam sa iau o nota proasta ( domnule profesor Chelariu… :-w 😀 ). O seara placuta!

Un gând despre „This Is A New Post

Lasă un răspuns

