Experiente europene cu Synergy Romania

Probabil unii dintre voi ati mai auzit de asa numitele traininguri, poate ca unii nu ati auzit. Eu, pana sa merg la asa ceva, nici nu auzisem de traininguri sau de cum functioaneaza ele. Am invatat pe parcurs (si trebuie sa recunosc ca initial am eram foarte sceptic in ceea ce priveste rezultatul lor). Pe scurt: un training poate fi un curs organizat de un ONG (organizatie non-guvernamentala) la nivel local sau international si sprijinit financiar de catre U.E.. Un astfel de ONG este si Synergy, organizatia prin intermediul careia am experimentat primul meu training in afara.

Unul din reprezentatii Synergy in Iasi este George Oprea, fost elev al colegiului „Emil Racovita”. Prin intermediul lui am aflat de acest training numit „play-full” care se refera la metode de dans mai „expresive”. Dar nu asta a fost motivul pentru care am participat la training (nu prea cochetez cu dansul). Am vrut sa experimentez socializarea multiculturala pe care o ofera acest training si va spun cu cea mai mare sinceritate ca nu am fost dezamagit. Am cunoscut oameni cat mai diversi, atat ca nationalitate cat si personalitate intr-una din cea mai atractiva zona a Ungariei: Holloko. Partea frumoasa (acum cu noile retele de socializare cum este facebook) este ca la final poti alege sa tii legatura cu fiecare in parte daca nu cu tot colectivul cu care timp de ~2 saptamani (asta depinde de training) convietuiesti.

Ca sa nu ma lungesc inutil va las un link catre un clip video, care dupa parerea mea rezuma minunat activitatea noastra in timpul acelor 2 saptamani). Sper ca stiti ungureste:

Inca un link catre site-ul Synergy romania pentru cei interesati:

http://www.synergyforyou.ro/who%20we%20are.html

Barticel Bogdan

Lasă un răspuns

