Sa vorbim despre….mancare!

Ultimele zile le-am petrecut impreuna cu cealalta Cristina, lucrand la un proiect pentru un concurs. Si…guess what! ma gandesc sa impartasesc cateva din lucrurile legate de subiectul proiectului nostru.

Main idea: Jamie Oliver 8-> aka „The Naked Chef”

Chiar daca suna superficial inceputul, ce vreau sa va spun este putin mai mult decat ce omleta geniala face Jamie (oricum va pun un filmulet mai jos, just in case! ;))). Este vorba despre Fundatia Jamie Oliver si unul dintre cele mai cunoscute proiecte ale lui : „The Food Revolution”.

Proiectul a fost un real succes in Anglia si Jamie s-a hotarat sa incerce marea cu degetul: s-a dus in America, in orasul considerat cel mai nesanatos din SUA, Huntington, West Virginia. O sinteza a ce a facut el acolo este prezentata intr-un reality show marca ABC ( il gasiti pe youtube, cei interesati ) .

Sincer, urmarind reality show-ul respectiv eu am ramas marcata de…mentalitatea americana… Copiii nu stiau cum se numesc legumele (eu asta invatam la gradinita… fructe, legume, culori… nu inteleg ce fac americanii la scoala si la gradinita), copiii mai mici de 11 ani nu foloseau tacamuri ca sa manance (foloseau uneori o lingura… Hai, e de inteles lipsa cutitului, dar furculita???!!!! Imi amintesc clar ca eu la gradinita aveam furculita si ma invatasera parintii cum sa folosesc cutitul… si aveam 4-5 ani, nu 11; am fost atat de curioasa incat am verificat :))) ).

Va postez mai jos niste filmulete ca sa vedeti cu ochii vostrii.

PS. Ii las Cristinei sa va prezinte aspectele fun ale serialului😀. Or sa va placa!

Omleta:

si copiii:

Enjoy!

4 gânduri despre „Sa vorbim despre….mancare!

  1. la gradinita aveam si cutit de plastic:)):)):)) ce-i drept fooooooooarte rar dar aveam…

  2. la gradinita aveam tacamuri normale. in farfurii normale cu mancare normala! la gradinita la noi era bataie pe piftelute cu sos, musaca, sarmale si nu pe pizza si alte chestii :))

  3. One big round of applause for winner of the first prize in SPOKEN ENGLISH!

Lasă un răspuns

