De ce sunt si sarbatorile noastre?

Dupa cum stie toata lumea ( nici nu aveai cum sa nu observi) lunea trecuta a fost Valentine’s Day. Tarabele  erau in Podu Ros inca de pe 1 februarie, sa fie siguri vanzatorii ca le ies banii🙂.

Problema mea cu aceasta sarbatoare este simplu fapt ca e o sarbatoare preluata de la americani. Poate sunt eu mai patrioata, dar sunt persoane care nu sarbatoresc sarbatori importante nationale si sarbatoresc Valentine’s Day sau Halloween-ul.  Ma mir cum de nu am preluat si Thanksgiving-ul sau nu am inlocuit 1 Decembrie cu 4 Iulie (Ziua Nationala a Americii). Revenind la subiect, nu inteleg semnificatia acestor zile, sau cel putin a Valentine’s Day, care se presupune ca e sarbatoarea indragostilor. Pai indragostitii sunt indragostiti tot timpul, nu numai pe 14 februarie nu? Sau revenind si la patriotismul meu   (🙂 ), avem si noi o zi a indragostitilor – 24 februarie- Dragobetele, de ce nu o sarbatorim pe aceasta si sarbatorim Valentine’s Day?

Oricum,ceea ce am vrut sa spun prin acest articol este faptul ca ar trebui sa renuntam la a prelua totul din strainatate si ar trebui sa apreciem mai mult ceea ce avem deja, aceasta idee aplicandu-se si in privinta calatoriilor in strainatate, cu care sunt perfect de acord, atata timp cat ati vizitat si locurile frumoase din tara noastra, pentru ca avem destule!

273-de-locuri-pe-care-trebuie-să-le-vezi-înainte-să-pleci-din-România

Un gând despre „De ce sunt si sarbatorile noastre?

  1. Parerea mea este ca sarbatorile de genul asta…sunt ele frumoase…dar numai oamenii care nu se simt iubiti tot restul anului pun foarte mare accent pe ele. Eu sunt sigura ca o femeie ar aprecia mai mult o floare frumoasa intr-o zi oarecare decat cine stie ce cadou de „Ziua indragostitilor”.

Lasă un răspuns

