Cam tarziu, dar binevenit!

Zilele trecute vorbeam cu o prietena despre Valentine`s Day, dandu-ne amandoua cu parerea despre semnificatia acestei zile. Eu ii spuneam ca ziua aceasta este destinata indragostitilor si ca ei ar trebui sa isi faca unii altora cadouri. Am ramas surprinsa cand ea m-a contrazis, spunandu-mi ca ea va primi un cadou de la o alta prietena cu ocazia acestei zile. Am facut o grimasa si ma gandeam, „ce-o fi in mintea fetei asteia?”. Ea, vazand ca nu am reactionat tocmai cum se astepta, mi-a explicat ca aceasta zi este destinata persoanelor care iubesc, si nu numai indragostitilor, pentru ca Sf. Valentin este ocrotitor ar dragostei si ca toti cei care iubesc pot sarbatori aceasta zi. Voi stiati acest lucru?

Si daca tot se apropie ziua de Dragobete, haideti sa aflam semnificatia acestei sarbatori!

Dragobete este o sarbatoare romaneasca celebrata pe 24 februarie, fiind considerata echivalentul romanesc al sarbatorii Valentine`s Day sau ziua Sfantului Valentin, sarbatoare a iubirii. Numele acestei sarbatori se presupune a proveni dupa fiul Babei Dochia, dar poate proveni si din cuvantul romanesc dragoste.

Traditii mai vechi!



Lasă un răspuns

