Equilibrium

Citind recent „1984 ”  si „Farenheit 451”,precum si „Brave New World” mi-am amintit de un film pe care  l-am vazut mai demult si mi-a placut , a carui actiune combina toate aceste carti.Filmul se numeste „EQUILIBRIUM” si este unul din putinele filme de actiune care chiar are sens!E un film super, cu o actiune rapida si o genala intrebare filosofica(nu e atat de lame cum pare) ,precum si multe efecte speciale(pentru anul 2002).Actorii si-au jucat perfect rolurile, reusind chiar sa acopere partile mai slabe din scanariu(Christian Bale e superbadass).Acestea fiind spuse, cred ca „Equilibrium” este un competitor serios pentru „Matrix”si multe alte filme.BTW,sunt scene cu impuscaturi, cafteala si incinerat chestii(people mai exact) so what’s not to like?!Enjoy!http://www.youtube.com/watch?v=ZVDiaYQXBVs

2 gânduri despre „Equilibrium

  1. Mie mi-a placut mai mult decat Matrix chiar. Si avand in vedere ca filmele de actiune, futuriste mai ales, nu sunt tocmai pe gustul, faptul ca asta chiar mi-a placut inseamna ceva🙂
    Bun film.

  2. Ceva asemanator cu „1984” este si „Papillon”,am vizionat filmul si astept ocazia cand voi putea sa-i rasfoiesc si paginile cartii dupa care a fost facut filmul.Nu are efecte speciale si nu e futurist,este dupa un caz real,ideea si experientele aduse in prim plan fiind cat se poate de interesante,problematice si demne de luat in seama.

Lasă un răspuns

