Timpul liber

In ultimul timp cu toate tezele si alte probleme apasatoare pe spatele vietii intelectuale pe care o duc(voit sau nevoit) am inceput sa pretuiesc din ce in ce mai mult timpul liber. Si am inceput sa ma intreb ce as putea sa fac cu el…acum ca si-a restrans cochilia la ceva mai mult de o cutie de chibrituri. Asa ca am facut un experiment…mi-am diversificat activitatile astfel incat sa pot descoperi combinatia perfecta care da cele mai eficiente rezultate.

Deja m-am plictisit de mers la film si de plimbari prin parc… Asa ca marti dupa-amiaza am luat o carte si m-am dus la casa Memoriala Mihail Sadoveanu. Cartea se cheama Libraria Iubirii. Am vazut-o intr-o vitrina in libraria din centru…mi-a placut titlul asa ca am luat-o. Nici nu stiu de cine e scrisa. Am stat de la 3 la 5(atunci m-au dat afara pentru ca se inchidea muzeul)…am facut mica imprudenta sa-mi uit telefonul acasa asa ca am avut parte de o dupa-amiaza linistita printe lilieci, sub un tei din curtea muzeului.

Luni seara am mers la teatru. Inima de caine… Subiectul a fost confuz si intortocheat insa actorii au intrecut asteptarile tuturor dand viata atat de bine personajelor complexe in spatele carora erau. Iarasi a fost foarte bine…cu toate ca sa terminat pe la 10 seara…(:|

Duminica dupa-amiaza, dupa ce am venit de la adunarea generala de 1 Mai m-am uitat la Charlie Chaplin..Luminile Orasului. Cand am realizat ca era cu adevarat tarziu(adica pe la miezul noptii) m-am culcat pt a incepe o noua saptamana.

Deci, in consecinta, in ultimele 3 zile mi-am ocupat timpul pretios liber cu activitati mai putin obisnuite:

  1. Am citit in curtea muzeului Mihai Sadoveanu
  2. Am mers la teatru
  3. M-am uitat la Charlie Chaplin

Astept cu nerabdare weekendul viitor…

Lasă un răspuns

