filmuletul meu il bate pe’a lui shaq33[adica stefan]!

ba nu,filmulet mai sadic ca ala de dedesubt n’am mai vazut in viata mea

Bonus-inca un film super tare stiut de toti,doar ca mai tare.si neplictisitor.si bine sintetizat.si…logic.si care nu dureaza 3 sau 4 ore,for chocolatepuppies’ sake!

dati sarci wkuk:)

2 gânduri despre „filmuletul meu il bate pe’a lui shaq33[adica stefan]!

  1. mai exista si alte categorii: politica, social, viata scolii , carti, … pareti dependenti de filme.. si orice dependenta e REA!

  2. exact.tocmai de asta la prima postare am incercat sa critic asta,dar apoi m’am luat la cearta cu stefan,iar:D..

Lasă un răspuns

