Daca am vazut ca va plac trailerele…

iata inca 2 trailere minunate :

o parodie dupa  300:

Acesta din urma este o parodie dupa Spiderman🙂

P.S: te-am facut bianca cu aceste 2 filme

4 gânduri despre „Daca am vazut ca va plac trailerele…

  1. mai ,dar ce’mi place exprimarea
    „ha,te’am facut”apoi serios si formal”cu aceste doua filme”

  2. voi mai si cititi ceva? mai aveti si idei sau ele vin numai in contact cu filmele? furia asta a voastra cu filmele ma face sa cred ca generatia voastra va avea chipuri in creier… sa va downloadeze automat filmele…😛.

  3. Am vazut „Meet the spartans” si sincer nu mi-a placut prea mult filmul.Mi-a dat impresia ca regizorul s-a chinuit prea mult sa fie amuzant si asa au aparut multe glume care nu sunt pe placul meu.Nu am ras prea mult la film si sunt genul de persoana care se amuza destul de usor…Cat despre parodia Spiderman nu am vazut filmul asa ca am sa ma interesez

Lasă un răspuns

