Neadevarat, dar fain …

In ciuda tuturor problemelor (care, numarate, nu-s asa multe), am putea sa nu uitam sa radem.

Pentru asta exista youtube :p.

Si nu numai .

http://www.bancuri.net/bancuri/?c=39

bancuri din toate categoriile, pentru doritori si nedoritori, cunoscatori si novici.

P.S. : Bancurile cu blonde sunt rautacioase si nu ar trebui luate in serios.

P.S.S. : Bancurile cu olteni sunt apropiate de adevar (chiar daca sunt rautacioase)

2 gânduri despre „Neadevarat, dar fain …

  1. Din câte ştiu, Racoviţă e în Iaşi. Uite că am suficiente cunoştinte în cât să fiu conştientă de asta. Şi Iaşul e în Moldova, undeva prin Nodul ţării. Oltenia e în Sud. Cum ai ajus tu în Oltenia ca să ştii cum sunt Oltenii de fapt şi de drept? Nu ai ajuns. Ei da, bancurile cu şi despre olteni sunt răutăcioase- but let face it, şi bancurile despre moldoveni sunt la fel de răutăcioase, numai că se găsesc în cantităţi mai reduse- bancurile cu olteni sunt făcute de [strike]ofticaţii de[/strike] moldoveni. Hai să-ţi spun eu ceva, Liceul Racoviţă- că tot sunteţi un tot unitar, tu cel care ai postat articolul şi restul turmei: eu sunt jumate olteancă, jumate moldoveancă. Am stat şi în Oltenia, şi în Moldova, în prezent împărţind aceaşi regiune ca şi tine-voi. Dacă vrei să faci pe „rasistul” şi să te iei de partea sudică a ţării, nu ţi se pare că ar fi mai de bun gust să faci asta pe blogul tău, şi nu pe al şcolii? Că doară o şcoală elevată şi cu „targeturi” înalte precum Racoviţă nu şi poate permite răutăţi de acest fel.
    Sper să iei în considerare sfatul meu. O seară/zi/viaţă bună!
    Semnat, Olteanca aia care se autointitulează : The Succesor of Paul Atreides.

  2. Îmi pare rău dacă te-am supărat. Şi eu sunt în aceeaşi situaţie: jumătate olteancă, jumătate moldoveancă. Poate nu e frumos ce am scris, dar ştiu că există olteni care râd la bancurile despre ei. Consider că bancurile(cele care nu întrec o anumită măsură) scot în evidenţă faptul că oltenii şi moldovenii gândesc, în general diferit. Cunosc persoane deosebite din partea de Sud, la fel şi din partea de Nord.
    After all, mersi de comment .

Lasă un răspuns

