Apocalipsa din 2012

Mult asteptatul  film al lui Roland Emmerich a aparut in 1 noiembrie 2009,avind incasari de peste 170,000,000$!Oricine se duce la acest film pentru a afla despre profetiile Mayase pentru 2012,va fi dezamagit. Dar, nu de asta ne ducem la cinema,nu? E ca si cum ne-am duce sa vedem Godzilla asteptandu-ne sa invatam ceva despre dinozauri giganti care scuipa spray radioactiv…Emmerich a adaugat drama unui subiect despre care stia ca va fi controversat. Nu am vazut acest film pentru a afla informatii pe care nu le-am vazut pe History Channel, nici nu cred mai mult decat inainte ca ceva se va intampla pe 21, 12, 2012. Am mers la cinema asteptandu-ma sa vad efecte speciale super si actiune.Si nu am fost dezamagita. 

Mergeti sa vedeti 2012 daca va plac filmele .Luati-va  o portie mare de popcorn, pentru ca veti sta 3 ore in sala.Dar nu veti fi dezamagiti, este atata actiune non-stop,incat nici nu veti simti cand a trecut timpul…

Enjoy the show!

Un gând despre „Apocalipsa din 2012

Lasă un răspuns

