Scent of a woman

Sau Parfum de femeie.

Filmul asta mi-a fost recomandat in continuu timp de vreo 6 luni. Nu stiu de ce am asteptat atat pana sa ma uit. Cert este ca acum, dupa ce l-am vazut, sunt profund emotionata si regret ca mi-au trebuit 6 luni pentru a il viziona.  Asa cum ar spune cinva drag mie, e un film „epic”.

Scent of a Woman este o drama ce a aparut in anul 1992  (yep, cand noi aveam doar un anisor). Al Pacino il interpreteaza pe Frank (personaj principal), un locotenent-colonel al armatei americane, iesit la pensie.  Frank a ramas orb in urma unui accident din tinerete. Datorita mediului in care a trait si a accidentului din viata sa, acesta are o fire extrem de dificila. Charlie, interpretat de Chris O’Donnell, este un student care pentru a face rost de bani pentru a se putea duce acasa de Craciun, accepta sa aiba grija de Frank pe timpul unui weekend, cand familia aceastuia pleaca pentru a sarbatoria Ziua Recunostintei. Charlie este luat prin surprindere de faptul ca Frank avea palnuita o excursie la New York si este nevoit sa i se alature.

Pentru ca azi mi-am propus sa fiu draguta, am sa va pun si trailerul.

Un gând despre „Scent of a woman

Lasă un răspuns

