Michael Jackson

Un mare om supranumit „Regele muzicii Pop” s-a stins din viata ieri pe 25 iunie la ora 14:26 (24:26 ora Romaniei) .

Celebrul cântăreţ, care a devenit faimos încă de când era copil şi a încântat generaţii întregi cu muzica sa exuberantă şi mişcările sale de dans, a murit după ce a făcut un stop cardiac, fiind apoi transportat la un spital din Los Angeles. El avea 50 de ani.

Michael avea programat un turneu de revenire care cuprindea 50 de concerte ce urmau să fie susţinute la O2 Arena din Londra, începând cu 12 iulie anul acesta şi până în martie anul viitor. Toate biletele pentru show-urile sale se epuizaseră în doar câteva ore după punerea acestora în vânzare.

Michael Jackson este unul dintre artiştii cu cele mai mari vânzări de discuri din toate timpurile. El şi-a început cariera muzicală împreună cu fraţii săi, în trupa Jackson 5, promovată de celebra casă de discuri Motown, după care s-a lansat într-o strălucită carieră solo. Albumul său „Thriller”a câştigat opt premii Grammy. Şapte dintre aceste premii au fost obţinute pentru melodia care dă titlul albumului. Jackson nu a mai lansat nicio piesă nouă din 2001. Cariera si viata i-au fost grav afectate de problemele de sanatate si acuzatiile de pedofilie din 1993 si 2005

El detine cateva recorduri in lumea showbiz-ului:

In 1982 a vandut 57 milioane de copii ale albumului Thriller, cel mai bine vandut produs muzical din istorie.
Albumele Bad (1987) si Dangerous (1991) au vandut cate 23 milioane de copii fiecare. Pana in 2005 a vandut in total 130 milioane de copii ale tuturor albumelor.
 
Turneul din Marea Britanie, pentru care incasase deja 50 milioane de lire sterline din bilete, urma sa inceapa pe 12 iulie, dar se pare ca de fapt nu era deloc pregatit pentru eveniment.
 Din cate am inteles  videoclipul pentru Thriller a fost nominalizat la Oscar.

Michael Jackson a vândut în timpul vieţii în jur de 750 de milioane de discuri, care, adăugate celor 13 premii Grammy pe care le-a obţinut, fac din el cea mai de succes vedetă din toate timpurile.

La începutul anilor 1980, el a devenit o figură dominantă în muzica pop şi primul artist Afro-American la MTV.

Toata lumea este tulburata de moartea acestuia. Prieteni, muzicieni, celebrităţi şi fani, de pe toate meridianele s-au simţit copleşiţi în urma dispariţiei celui care a fost regele muzicii pop.

 

Nu mă mai pot opri din plâns după ce am aflat trista veste„, scrie Madonna, „L-am admirat întotdeauna pe Michael Jackson. Lumea a pierdut unul dintre oamenii ei foarte mari, dar muzica sa va trăi pentru totdeauna. Transmit toate condoleanţele mele celor trei copii şi celorlalţi membri ai familiei. Dumnezeu să vă binecuvânteze„, afirma vedeta.

Cher s-a declarat şocată de decesul brusc al „Regelui pop” Michael Jackson: „Am un milion de reacţii, la care nu m-aş fi aşteptat. A fost un cântăreţ mare, Dumnezeu îţi dă anumite daruri şi acest copil a fost un copil minunat, înzestrat cu multe daruri. Putea să cânte ca nimeni altul şi putea să comunice cu toţi oamenii„. 

Legendarul Quincy Jones, care a produs albumele de succes „Thriller”, „Off The Wall” şi „BAD”, a anunţat că este în stare de şoc: „L-am pierdut pe fratele meu mai mic şi o parte din sufletul meu a murit odată cu el.”

Fosta soţie a lui Michael Jackson, Lisa Marie Presley, a declarat că are inima frântă după decesul acestuia şi că îşi face griji pentru copiii megastarului: „Sunt foarte tristă şi confuză. Am inima frântă pentru copiii lui, care ştiu că au însemnat totul pentru el şi pentru familia sa. Este o pierdere atât de mare, la toate nivelurile„.

A fost un om natural şi minunat. A fost de asemenea unul dintre cei mai mari entertaineri care au trăit vreodată. L-am iubit foarte mult şi îmi va lipsi pentru restul zilelor mele„, a declarat Liza Minelli.

Sunt în stare de şoc. Sunt copleşită de această tragedie. Michael Jacksona fost dintotdeauna un idol pentru mine. A fost nu doar o persoană talentată, ci a fost unic, un geniu. E o pierdere atât de mare. E ca atunci când Kennedy a murit sau când Elvis a murit. Condoleanţele mele familiei sale. Este o pierdere imensă„, a declarat Celine dion.

Intradevar Michael Jackson poate fi numit o legenda. El a trait pentru a aduce zambetul oamenilor de pretutindeni. In ciuda rautatilor pe care presa le-a scormonit, el a ramas un idol pentru multe persoane din intreaga lume. Nu a avut o viata usoara, a fos de mic maltratat, a suferit pentru ca era de culoare, insa ambitia sa, vocea minunata si pasiunea pentru muzica l-au ajutat sa devina „REGELE MUZICII POP”. Trebuie sa ne aducem aminte de el pentru muzica si dansul sau care l-au facut celebru.

http://www.realitatea.net/vedete-din-intreaga-lume-regreta-moartea-lui-michael-jackson_548752.html

http://www.mediafax.ro/life-inedit/michael-jackson-a-murit-video-galerie-foto.html?4728;4597748

3 gânduri despre „Michael Jackson

  1. Azi dimineata cand am intrat pe messenger am vazut o multime de statusuri cu „a murit un mare artist” „rip mj” si nu intelegeam. Cand am intrat pe yahoo, am vazut headline…
    E chiar o mare mare pierdere… era foarte bun in ceea ce facea.

  2. exact! era foarte bun in ceea ce facea. Eu nu am fost niciodata o fana infocata a lui, dar ceea ce ma deranjeaza acum este ca din senin vin X,Y si Z sa isi dea cu parerea despre el in cutare emisiune. Il critica pentru lucrurile mai putin bune pe care le-a facut in decursul vietii sale. Acum cand nu mai este, ar trebuie sa se spuna numai lucruri bune ca doar nu degeaba este vorba „despre morti, numai de bine”. Nu ar trebui sa ne intereseze ce facea el cu viata lui (cate operatii si-a facut sau ce orientari avea). Ar trebui luat in considerare doar talentul pe care l-a avut si cate persoane a ajutat cu muzica lui.

  3. vai cand te gandesti ca a murit un artis asa de mar e
    il ador il iubesc .
    desi sunt mica am numai 15 ani
    …..si am devenit fana dupa tragicul eveniment…mai tarziu decat niciodata ….
    am vazut ca era un om cu o inima foarte mare
    si un suflet de neegalat

    va fii mereu in …inima mea……are un loc special..

    :X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:X:X::XX::X:XX
    :X:X:X::X:X:X:X:X:X::::X:X:X:X::X:X:X:X::

Lasă un răspuns

