Gusto ?…:-s

Recent am vazut pe la televizor reclamele la mult iubitii pufuleti Gusto…
Sincer eu nu am vazut legatura cu pufuletii asta 1 la mana … si 2 nu vad cum ar putea sa ma influenteze intr-un mod pozitiv un tip care umbla de colo colo fara cap, sau un om cu fatza de caine astfel incat sa mi doresc sa cumpar pufuletii Gusto in urmatorul moment :))
Voi ce parere aveti:-?

4 gânduri despre „Gusto ?…:-s

  1. mie cea cu tipul fara cap chiar imi place :))
    cea cu cainele, idioata.

  2. probabil mesajul primei reclame consta in faptul ca acei pufuleti is asa de buni si joaca un rol atat de important in viata unei persoane incat celelalte lucruri chiar nu isi mai au rostul:)) [lucrurile din reclama constand in capul despartit de trup care e totusi ceva esential,nu?]

Lasă un răspuns

