Tinem strans de vechile „obiceiuri”..

Chit ca e dimineata, n’am putut sa nu raspund pe masura la apasatul, vesnicul si intelesul indemn „Dati din maini! Nu stati!”, mai ales ca am ceva cu care sa va „incant”. Asa ca, aici mi’s, facand prezenta pe RacoMania.
Bun.. Am sa’mi spun oful in legatura cu ceea ce mi s’a intamplat acum doua zile, cred. Coboram linistita, ca tot omul, in jur de orele 20, spre Piata Unirii. Am trecut pe langa „chiosculetsul” ala din statia de autobuz din fata de la Spiridon. De obicei, acolo ma treceau toata emotiile cand vedeam nelipsitii aurolaci care te onoreaza cu prezenta de fiecare data cand mergi pe acolo. Vorbeam la telefon, cand, parca simt ca geanta nu se mai vrea in posesia mea. Ma intorc speriata (foarte speriata, ce’i drept) si.. guess what?! Doua tiganci, din alea de’s fioroase, erau in spatele meu. Una imi deschisese deja geanta si mai ca era cu mana pe portofel. Nu mai stiu exact cum am reactionat, dar am tras de geanta, iar in secunda doi am fost si injurata. Vai, dar cum am indraznit sa fac asa ceva?! Am fugit, iar ele imi ziceau de bine in continuare.

Ps: Multumesc Mihaelei si Stefanei ca au venit dupa mine.

2 gânduri despre „Tinem strans de vechile „obiceiuri”..

  1. tiganii trebuie expulzati din romania cu tot cu corturi.asemenea fapte sunt inadmisibile.tiganii=inferioritate

Lasă un răspuns

