Happy morning

Eu merg cu tramvaiul…tu?

Singurul loc unde si imposibilul este posibil e … tramvaiul. Asa ca azi, ca in fiecare dimineata am venit la scoala cu tramvaiul…nimic deosebit pana aici. Dar mai stiu ceva…Cum priveam adormita pe geam, apoi spre locurile ticsite de oameni am observat si un nene (care cel mai probabil mergea la serviciu :-?), cu o bara de metal in mana… Cine stie la ce i-o fi trebuit…cert e ca o tanara domnisoara i-a gasit foarte repede intrebuintare….

Nu dupa mult timp a urcat o tanara ce voia sa isi  faca loc prin multime, incercand sa nu isi piarda echilibrul. Mai curand s-a prins de bara din mana domnului care nu a zis nici un cuvant ci incerca sa inteleaga si el ce se petrece. Toate bune pana cand tanara a observat ca bara de care se tinea se cam misca…Tramvaiele astea … De ce nu ar fi reparat cineva bara cu pricina [-(?…

Raspunsul l-am aflat la prima statie cand a realizat si domnisoara de ce starea de somnolenta ne-a depasit pe toti :))  Si eu pot sa recunosc ca azi am venit cu zambetul pe buze la scoala :))

Un gând despre „Happy morning

Lasă un răspuns

