Cafea? Fara cafea. Uite asa

E dimineata si de aproximativ o saptamana ma simt nevoita sa ma trezesc cu cel putin 30 de minute mai devreme. De ce? Motivul este simplu. Ca sa imi beau cafeaua. De ce? Motivul nu mai este atat de simplu. Din motive cat se pot de obscure automatul din scoala mai intai a fost mutat, apoi s-a evaporat cu totul. Nu mai merge! (scos din priza. Caput!) De ce? Noua ni s-a spus ca bem cafea in timpul orelor si devenim agitati /:). Eu nu cer voie la baie ca sa ma duc sa imi iau cafea si nici hiperactiva nu devin, nene. Serios! Uita-te la mine ! Un alt motiv cica ar veni de la Minunata invatamantului care a afirmat ca este nesanatos pentru copii sa bea lichide dulci si de asta a dat ordin sa se scoata automatele din scoli. Zis si facut, nene! Dar cu sucul de la chiosc cum ramane? Te pomenesti ca ala nu o fi dulce si pe deasupra mai e si sanatos, nu? Nu prea as crede…
Minunata ar trebui sa se ocupe mai intai de probleme cu adevarat grave din sistemul de invatamant si abia mai apoi sa o preocupe sanatatea noastra. Pentru sanatate exista alti responsabili. Da’ asa ne place noua sa facem treaba altuia si de a noastra sa nu ne pese!
In ceea ce priveste cafeaua: era doar o placere a mea… ceva ce ma facea sa zambesc la scoala. Parca alt gust avea cafeaua din prima pauza cu colegii. Parca era mai frumos sa miroase in clasa a cafea. Facea parte din Liceu, parca. Dar acum nu mai e asa. Nici macar atat. Doar ecusoane.

Am sa continuu sa imi beau cafeaua.

Lasă un răspuns

