Cum e cu dragostea

Dragostea e o notiune care nu se poate defini… la fel ca punctul, dreapta, sau planul. Sau din contra, dragostea are o infinitate de definitii. Fac ce fac si o dau in matematica. Nu-i bun.

Dragostea nu are nimic matematic in ea, asa ca trebuie abordata altfel. Dragostea nu implica ratiune. Nici un strop. Ea implica nebunie, zbucium, magie, incredibil si nemaivazut. Un timp am crezut ca dragostea este numai asa cum o vad eu, pana cand am inteles ca fiecare iubeste in felul sau si ca oricum ar fi, dragostea este un sentiment sincer. Iar faptul ca o mie de oameni o pot simti in o mie de feluri nu dezminte afirmatia mea de mai sus, ci face ca acest sentiment sa fie unul divin.

Iata de ce… orice om stie ca exista o putere suprema care a creat totul si care nu are nici inceput si nici sfarsit. De aici inainte, incepe imaginatia… ca poate acea entitate ne priveste de sus si ne influenteaza destinele, sau poate ca doarme ascunsa pe undeva, sau poate incearca in mod necontenit sa ne pedepseasca pentru stiu eu ce… Pure teorii, sau cum le-as spune eu, bazaconii. Insa, fie ca ii spunem Dumnezeu, Allah, Buddha, Adonai, Zeus, Atum sau Yu-huang… acea entitate este una singura si in mod cert exista. Iar faptul ca oamenii o percep in mod diferit o face chiar mai adevarata.

Inchid paranteza. La fel e si cu dragostea. Cu fiecare parere noua, cu fiecare definitie diferita, mai simpla sau mai bombastica, dragostea devine mai reala si mai aproape, poate, de momentul in care va fi descoperita pe deplin. De aceea consider ca dragostea e sacra. Poate ea e tocmai puterea creatoare… sau poate ca eu aberez din cauza odihnei insuficiente.

Oricum, ideea pe care am vrut sa le-o transmit celor pe care ii intereseaza sau nu – e ca eu sunt indragostita pana peste urechi… Nu. Gresit. Iubesc din tot sufletul si asta ma face sa meditez intens asupra acestui sentiment atat de minunat, care o poate face pe cea mai marunta fiinta sa creasca, sa zboare si sa simta high 24 de ore din 24…

Aici inchei incursiunea mea in „metadragoste”…:P

Ma duc sa vorbesc la telefon… si apoi sa visez o noapte-ntreaga.

Lasă un răspuns

