Targ Educational la Iasi

Zilele de 23 si 24 mai 2009 incununeaza doua zile in care se desfasoara Targul Educational la Iasi, in sala Pasilor Pierduti din Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”.  Acesta promoveaza informatii despre licee si ofertele pe care acestea le au pentru viitorii liceeni. Targul a atras destui vizitatori numai in prima zi, sperandu-se ca in a doua  sa se adune si mai multi.

DSC04753

DSC04756

DSC04757

Fluturasi, prezentari in PowerPoint si muzica. Mascote si uniforme, mult zambet si emotie in ochii celor care se desprind de bancile gimnaziului. Fiind unul dintre reprezentantii Colegiului National “Emil Racovita” am privit pe cei care erau interesati de colegiul nostru. Erau emotionati si preocupati in primul rand de ultimele medii de admitere. Unii au ramas dezamagiti, altii au zambit. Pot sa spun cu mandrie ca am avut o prezentare consistenta, alcatuita din cele 27 de culegeri deja editate de fundatia liceului, numita Leris. Culegeri scrise de profesorii nostri dragi. A existat un panou cu prezentarea proiectelor si a activitatilor din scoala si un altul cu poze din interior. Speram ca si prezentarea filmuletului cu liceu a atras. De asemenea revista liceului, intitulata “Primii pasi” a fost rasfoita cu interes. Pana si doamna directoare, Paula Gavrilescu ne-a onorat cu prezenta.

Am tras cu ochiul si la prezentarile celorlati, evident. Au fost in jur de 30 de licee care astazi si-au adus elevii pentru a le ghida pasii si celor din clasa a VIII-a. Cuburi ce se invart pe care erau lipite diplome, panouri si prezentari Power Point, baloane si la unele standuri chiar si produse de patiserie care voiau sa atraga elevii catre liceele cu profil special.

DSC04762

Intre curse de raliuri, spectacole si concerte, in Iasi unii s-au gandit sa organizeze si acest targ. Lucru care nu-i deloc rau, ba chiar mi se pare a fi foarte benefic. Astfel se pot afla informatii direct de la cei care stiu despre ce e vorba. Marturisesc. In clasa a VIII-a am participat si eu la un astfel de targ, sperand ca liceul imi va aduce lucruri frumoase. Si mi-a adus. Maine, in sala Pasilor Pierduti probabil se vor  preumbla alti pasi…pasi care sunt emotionati si care de la anul se vor numi boboci.

Iar la urma..dupa ce am terminat cu Targul, am fugit dupa un pisoi care numai ce nu voia sa fie prins…Aha! Dar te-am prins !

DSC04788

7 gânduri despre „Targ Educational la Iasi

  1. sunt mandra de tine, mica sotie de wraith :D…poza aia ti-o fac gravura de ziua ta :X

  2. Trebuie sa recunosti ca dau comentarii originale…cel putin tie…oricum, nu numai tu ai fost ocupata in acest weekend… si eu am facut munca de voluntar la conferinta mate…si mi s-a spus ca as fi o functionara grozava…numai ca eu nu mi-am facut poze ca sa ma laud😛

  3. Eu nu am facut poze ca sa ma laud, Sorina A. Eu am facut poze pentru a imortaliza minunatele momente pe care le-am petrecut la targ. Si fie vorba intre noi, sa stii ca mi-a placut ce am vazut acolo. Chiar daca am am avut un stocker.😡 Si in privinta ideii de functionara. Asteptam sa te vedem in viitor. :*

  4. dar eu nu ma fac functionar, eu ma fac explorator spatial… n-ai vazut ca s-a vazut un ozn la rio?

  5. Nu am vazut, dar presimt ca o sa imi spui tu. Imediat, in pauza. Si apoi o sa imi spui de meteoritul care va ajunge pe Terra nu mai stiu cand.

  6. Ultima parte e …foarte emotionanta „in sala Pasilor Pierduti probabil se vor preumbla alti pasi…pasi care sunt emotionati si care de la anul se vor numi boboci.”
    Oricum mi se pare tare ideea asta cu „Targul Educational” , astfel copii se pot informa mai bine in legatura cu liceul pe care il vor urma:D

Lasă un răspuns

