Culoareee

Traiasca RacoMania! Ma tin de multa vreme sa fac o chestie, mai clar, codite „funky” (da da, asa cum se fac si in vama veche:x). Si daca tot Raco Mania imi sta la dispozitie, m’am gandit sa postez cateva poze aici, ca nah..poate e cineva interesat.

Dupa cum am promis si pe blogul meu(http://marinatop.blogspot.com), imi voi verifica mailu’ si ma voi tine de chestia asta cu coditsele!

Fac si bratari din ate(stiti voi, din alea impletite)! Poate vin cu niste poze in curand;)

Stiti unde ma gasiti!

marijuana_tochy@yahoo.com

Un gând despre „Culoareee

  1. hmmm…. ma poti ajuta q ceva? vreau si eu codite din astea funky k la vama veche, insa nu stiu cine poate sa mi le faca si unde…? stii ceva care m-ar putea ajuta:D… ms molt

Lasă un răspuns

