Seriale marca HBO part II – True Blood (featuring the two Ioanas)

Multumita  inventarii sangelui sintetic de catre un om de stiinta japonez, vampirii au progresat peste noapte de la monstri legendari la  cetateni si colegi. Si in timp ce oamenii au fost scosi din meniu, multi raman reticenti la ” iesirea din sicrie” a acestor creaturi. Liderii religiosi si oficialii guvernamentali din toata lumea au ales de care parte sa fie, dar in micutul oras Bon Temps din Louisiana, juriul inca nu a deliberat.

Chelnerita locala Sookie Stackhouse (Anna Paquin) stie ce inseamna sa fii exclus. „Blestemata” cu abilitatea de a citi gandurile oamenilor, este deschisa la minte in ceea ce priveste integrarea vampirilor- in special cand vine vorba de Bill Compton (Stephen Moyer), un vampir aratos de… 173 de ani.  Insa cum Sookie este atrasa intr-o serie de mistere legate de sosirea lui Bill in Bon Temps, acea toleranta va fi pusa la incercare.

„True Blood” este o noua drama infricosatoare, dar deosebit de provocatoare ,de la creatorul succesului „Sub Pamant SRL” Allan Ball, care „se ingroapa” in lumea meticulos creata de Charlaine Harris, autoarea seriei „Sookie Stackhouse-Vampirii Sudului”. Descris de castigatorul premiului Emmy drept „popcorn pentru oameni destepti”, serialul promite o calatorie intensa.

Pe langa obiceiurile stranii ale vampirilor, serialul prezinta fascinanta lume a Sudului, cu superstitii aduse de vechii sclavi  amestecate cu dogma crestina, cu traditii pastrate fara obiectie (familile vechi au inca un cuvant important de spus in oras)   si noi trenduri si probleme ( dependenta de droguri, alcoolismul, integrarea homosexualilor in societate, care apar chiar mai proscrisi decat vampirii), cu dorinta de modernizare si melancolia provocata de pierderea Razboiului de Secesiune.

Ioana M

Citind prima carte inainte ca serialul sa fie in stadiul de proiect, pentru mine a fost o provocare sa observ in ce maniera a redat Allan Ball aceasta poveste, destul de interesanta (mai ales ca am o fascinatie deloc ascunsa pentru vampiri), insa trebuie sa recunosc ca mi-am imaginat cu totul altfel distributia.

Ce mi-a placut : in primul si in primul rand, ideea vampirilor care se integreaza in societate, vampirul Eric, care va avea un rol mai important in sezonul 2 ( apare pe 6 iunie😛 ), modul in care este privita societatea sudista – plina de superstitii (alcoolismul se datoreaza posedarii de catre un demon), incapabila sa se adapteze noilor situatii, in special daca J.C. (Jesus Christ) nu spune nimic despre asta, dar doritoare de modernitate, Jason Stackhouse, care mereu intra in incurcatura si cele doua personaje de culoare, Tara si Laffayette, care condimenteaza serialul si sa nu uit de melodia de la inceput -I wanna do bad things with you (intr-adevar, foarte sugestiv)

Ce nu mi-a placut : ceilalti vampiri, care par obsedati sexuali, distributia serialului, in special protagonistii, modul de actiune al vampirilor – de obicei, au gesturi mult mai teatrale cand musca , plus ca au dintii plasati mult mai dragut :”>

Ioana C

Recunosc ca prima secventa care am vazut-o din acest serial nu mi-a placut absolut deloc era foarte ciudata si infricosatoare insa, cautand apoi primul episod mi s-a parut chiar dragut intr-o oarecare masura. Ce mi-a placut: pai ideea in sine. Nu am mai auzit pana acum de sange artificial si baruri speciale pentru vampiri.

Chiar mi s-a parut foarte interesant! Plus ca mai apar si unele „personaje”, precum Jason, care sun foarte comice.

Ce nu mi-a placut: in primul rand protagonistii, nu sunt draguti deloc, ba chiar uratei, vampirii care au asa numitii „colti” mult prea in fata…..si cum a spus si Ioana modul acestora de actiune…sunt mult prea duri parerea mea🙂

Oricum serialul este interesant, merita vazut zic eu!

5 gânduri despre „Seriale marca HBO part II – True Blood (featuring the two Ioanas)

  1. si eu cred ca serialul merita vazut… mai ales ca am citit cartea dupa care e facut primul sezon… spre deosebire de tine, ioana , eu sunt de parare ca nu se putea face o distributie mai buna:))…
    chestia care nu mi-a placut mie e melodia de la inceput:)) si daca ma gandesc bine…in comparatie cu cartea , serialul aduce niste scene si persoanje noi… bine…sunt constienta ca nu putea fi exact la fel, dar cred ca asta m-a facut sa mi placa mai mult sa citesc, desi e interesant sa vad redate unele scene :))…
    si bine ca pueti doar doua poze cand e vorba de true blood :)) >:P
    cat despre eric…aceeasi freza tzeapana :)) tot ce mai pot spune e ca abia astept sezonul 2 :-w:-w:-w si… go on girls, you’re doing great :p

  2. multumim! >:D<
    plangerile pentru mai multe poze se fac la ioana (ms pt poza cu eric :X:X, apropo). oricum ,urmatorul articol e cu the tudors si e si de pe contul meu,asa ca presimt ca umplu racomania cu jonathan rhys meyers :X:X si nimeni nu ma poate opri😀

  3. Se pare ca HBO a schimbat din nou data. Nu mai apare pe 6, apare pe 14 iunie.
    Apropo, serialul este difuzat in fiecare vineri, la ora 22, fireste pe HBO, in reluare duminica seara pe la 11 si joi, tot cam asa😀.

  4. bunica ei de chestie… e doar pe hbo, si eu nam-si nici ca-mi voi pune:P- iar k sa il iau de pe net dureaza prea mult timp- de care nam, si nam cum sa-mi pun:P:))
    oh, well… ma va roade curiositatea inca o vreme dupa care voi renunta… de fapt, totul este temperat momentan de stargate asezonat cu farscape… what can I say??… Indeed:P

Lasă un răspuns

