Popas

Lumea,oamenii,traiesc
Se aduna la mese si vorbesc
In ochi ei se privesc
Si se iubesc.

Urechile-s de voci umplute
Gesticuland se inteleg,vrute si nevrute
Muzica vibreaza trupurile multe
De pe chip dispar acele cute.

Atmosfera boema,fumul de tigara
Nu te innadusa,bautura amara
Descatusat pe banca,astepti sa pleci afara
Sa te intalnesti cu lumea cea fugara.

Vezi,timpul zboara,momentul trece
Sa stai aici,pe veci,nu poti petrece
Bucuria vine la urma,cand se trece
Si cea din urma bere rece.

11 gânduri despre „Popas

  1. ma intreb ce ar spune doamna profesoara Calabalic despre aceasta bere rece …hmm

  2. pai de ce? popa o duce bine si mai ajunge si in Rai. eu de ce sa nu o duc bine si sa ma spovedesc si sa ma impartasesc pe patul mortii. cand am sa fiu profesoara (sper ca asta se va intampla pe o perioada scurta de timp) voi lasa elevii sa fumeze… de ce eu sa am voie sa ma relaxez si ei nu.
    mi-am pus toti profesorii in cap cand am fumat intr-a 9-a la balul bobocilor si dupa aia nu am mai scapat de ei. punct!

  3. demonstratiile,caracterizarile,multe din lectiile ei sunt majoritatea inspirate din cele ale doamnei Trandafir,inventeaza cuvinte,situatii,abereaza si nu este de acord cu parerea ta daca nu o intelege sau uneori nu vrea s-o inteleaga…si asta kiar ma scoate din sarite:D

  4. nu este o raritate acest fenomen,prin toate liceele de renume din iasi am auzit de astfel de povesti,si la Negruzzi,si la Alecsandri,chiar si la facultate….ar trebui infiintata o sectiune speciala la matrimoniale pentru astfel de cazuri disperate:D…in special,pentru binele elevilor:))

  5. Cand a fost plecata prin Spania,a venit un profesor pensionat care a inlocuit-o,si drept sa spun,mi-a facut mare placere sa-l ascult,era pasionat de poezie,de literatura,era un „fan” Eminescu,ne-a recitat poeziile sale asa de frumos,incat stateam si-l ascultam si nu ne mai saturam…daca ar fi toti asha…

  6. ideea e ca , atunci cand ajungi la facultate si stii sau crezi ca ai resurse intelectuale, nu-ti doresti sa ajungi profesor. Majoritatea ajung profesori pentru ca nu au fost destul de buni sua nu au avut curajul sa mearga mai departe. Prea putini isi doresc sa cunoasca fiecare elev in parte. Prin urmare, „ocupatia” de profesor este scaldata in dorinte refulate care nu ii lasa sa fie mai mult de niste roboti irascibili

  7. asta ma demoralizeaza:))…adika noi,elevii,suntem pregatiti de nijte oameni care nu au avut sansa sa mearga mai departe?care au ales aceasta profesie doar pentru ca nu au avut o alta alternativa?ca si cum am spune ca au fost condamnati sa ne predea:(….asta explica multe lucruri,dar totusi nu vad cv rau in a asigura viitorul unui copil prin educarea lui:D

  8. stiam ca a fi profesor sau cel putin invatator,este ceva foarte respectabil,mai ales la tara,lumea ii priveste cu alti ochi,eu am un respect deosebit pentru cei care practica aceasta meserie,de ce nu ar avea si ei un feed-back la fel de pozitiv pe care il avem noi pentru ei?(in cazul de fata se exclude profa de romana,la ea este un caz aparte)

  9. pff in afara de Marcu nu mi-a ajuns niciun profesor la inima. nu mi s-a parsut sa intereseze pe vreo unu viitorul meu. ba mai mult, aveau o placere dezgustatoare sa ma chinuie. culmea e ca modulul psihopedagigic de la facultate e chiar interesant si te invata cum sa identifici temperamentul si caracterul fiecarui elev si cum sa te comporti cu acesta. din pacate e o disciplina cu prezenta neobligatorie. e de ajuns s ate duci in ultima ora

Lasă un răspuns

