love?

exista cu adevarat sau ne chinuiesc hormonii?

8 gânduri despre „love?

  1. Vesnica intrebare… La un moment dat in evulutia noastra, ceva a mers prost (prost, din punct de vedere genetic, deoarece rezultatele nu pot fi numite benefice sau malefice)… Atunci e momentul cand oamenii au devenit oameni din punct de vedere emotional. De fapt, atunci a aparut emotionalul.
    Nu cred ca se poate nega existenta acestui sentiment in noi… eu personal nu il leg de suflet sau de asa ceva, ci de o activitate a creierului datorata cel mai probabil hormonilor.
    Dar eu nu cred ca iubirea si activitatea hormonala se exclud una pe cealalta :-??
    Adica poate sa fie datorata acesteia.
    Cat despre postarea in sine, videoclipul e foarte foarte dragut…
    ai putea incerca sa il incadrezi intr-o categorie🙂

  2. doamne,mi-i mila de tine,ai virusul racovitzist in sange….:(,there’s no cure for such a disease:p

  3. sunt oameni care observa doar daca persoanele de sex opus sunt „dotate”,si altele care traiesc prin romantism,care incearca sa priveasca dincolo de aspectul fizic,ii mult mai complicat decat la animale….asta explica de ce suntem fiinte superioare,dar tot raman cu un semn de intrebare:D,defapt,sunt cam nemultumit de raspunsul tau si din cauza ca s-ar putea sa ai dreptate:(

  4. bineinteles ca exista! e instinctul de „a face pui” .. prezent la orice animal dealtfel😛

  5. nu imi place sa starnesc sentimentul de mila. nu e unul din my favorite things that make me get up in the morning. doar ca nu sunt (in momentele mele de luciditate) o sentimentala nerealista.🙂

  6. m-ai inteles gresit,era o gluma la faptul ca mi-ai atras atentia ca nu am pus videoclipul intr-o categorie anume,nu toti suntem perfecti:D…scuze pt faptul ca am mai postat o poezie,dar am scris-o in scoala,in timp ce kiuleam de la testul de fizica care nu a mai fost dat,si daca analiza-i mai atenta simbolistica acelei creatii ai fi vazut cum ma simteam(elevul din mine) in acele momente….

  7. tocmai, simbolistica poeziei respectiva lasa de dorit, prin faptul ca era profund banala🙂

  8. ai dreptate, probabil nu am fost asa de inspirata cum mi-am dorit,mz de atentionare,apreciez sinceritatea:P

Lasă un răspuns

