ma mananca.

astazi imi declar nemultumirile legate de chestii care se intampla la scoala.

hmmm….sa incepem cu exprimarea. toate bune si frumoase la ore, pana cand incerci sa pricepi ceva. ma calca pe nervi colegii si profesorii care vorbesc tinand mana la gura sau chiar in gura. ce rost are?? rezemandu-se cu capul in palma de parca abia li s-a taiat gatul, ingaima niste fraze, care cateodata ar fi chiar interesante daca ai si intelege ceva. suuuper. apoi sunt oamenii care vorbesc „din borcan”. probabil ca acestia chiar au impresia ca spun povesti de adormit copiii si nu vor sa ii deranjeze pe ceilalti. de aceea vorbesc aproape in soapta:) ca doar noi la scoala vrem sa ni se creeze conditii de somn. si apoi se plang ca elevii dorm la ore. I wonder why… :-”

ma mai enerveaza persoanele atat de „binevoitoare” din scoala. serios. daca ne comportam cu totii asa, vom ajunge o super civilizatie. not! deci ar fi bine ca domnii si doamnele sa mai si raspunda la salut, sa zambeasca si sa nu se rasteasca la noi fara motiv:)

atunci cand am ajuns intr-a 9-a in scoala am descoperit ca avem si „balaur” propriu. aka paznicul:>. cred ca stim cu totii care din ei😉. acest supererou mioritic ne pazeste mai ceva ca balaurii din povesti. pe noi si pe sfintele maturi din baia baietilor de la parter, caci acolo isi are vizuina. in lipsa cuiva cu autoritate superioara lui, se autoproclama conducatorul suprem al scolii si imparte ordine in toate directiile. ordine si cuvinte frumoase, bineinteles. chiar si elevilor, care mereu sunt atat de dornici sa il asculte….mi-as dori un singur lucru perfect normal si posibil: sa taca🙂 ar fi mult mai bine.

deocamdata atatea nemultumiri imi amintesc eu ca am. dar cel mai probabil voi reveni.

12 gânduri despre „ma mananca.

  1. in regulametul care ni se citeste la fiecare inceput de an sta scris frumos ceva de genu: elevii nu au voie sa vorbeasca cu personalul de servici…sau personalul de servici nu are voie sa vorbeasca cu elevii…una din doua, dar din amandoua reiese cam aceeasi chestie…nu?
    fiecare ar cam trebui sa isi vada de treaba…ceea ce nu prea se intampla din pacate

  2. Alte nemultumiri, de-ale mele de data asta:
    profesorii care, atunci cand vor sa ne convinga de validitatea unui argument, dar drept exemple foarte precise lucruri de genul: ‘cutare, din-alea si etc’
    absenta prelungita a responsabilei cu biblioteca, in special in pauze
    profesorii care ne impun sa fim prezenti la anumite activitati EXTRAscolare (cu accent pe extra), si care mai trebuie si platite

  3. inseamna ca esti dezgustata de propria ta fiinta?daca imi amintesc bine si tu dormi la ore:-? spre deosebire de astia care spun ceva, desi spun incet, tu urli mereu chestiii care ar sta mult mai bine in capusorul tau:-?

  4. hahahaha=)) au aparut si nemultumitii. bai, super tare. va enervez, deci exist. draga aia, (probabil ca esti o fata, k numai fetele sunt atat de analitice si de enervante) eu dorm la ore. la unele. pentru ca nu sunt destul de interesante incat sa ma tina treaza. sunt ore la care, oricat de somn mi-ar fi, stau treaza si ascult (de exemplu ora domnului Marcu sau a doamnei Sechelea, care sunt niste profesori extraordinari si stiu sa capteze atentia(cel putin mie). ceea ce spun eu este foarte normal. eu nu urlu, apropo:D. e democratie, mama;) si se numeste nevoie de exprimare. pentru asemenea nemultumiri, va invit sa va si semnati la comentarii si eventual sa mi le spuneti personal, la scoala. daca va tine. haha:))) hai bafta;)

  5. de ce ti-am spune ce avem de spus pe fata, cand tu vorbesti numai pe la spate? vrem sa intram in pielea ta, asa ca trebuie sa ne injosim si sa ajungem la nivelul tau.

  6. tocmai faptul ca am curajul sa scriu posturi care sa va enerveze arata ca nu sunt genul de om care vorbeste pe la spate. nu am de ce sa va barfesc, oricine ati fi, pentru ca sunteti mult prea neimportanti. de aceea si comentariile de mai sus, in care este mai mult decat evidenta frustrarea (a voastra, nu a mea), nu sunt relevante pt mine. sunt pur si simplu rabufnirile unor oameni care nu au altceva mai bun de facut decat sa-si faca nervi pe marginea articolului meu. si ca sa inteleaga si geniile tacute din clasa, postul meu nu era cu tinta pentru nimeni. nu v-am criticat pe voi ca persoane, ci felul in care vorbiti. eu n-am nimic cu nimeni din clasa, pentru ca voi chiar nu ma interesati ca persoane. sunteti pur si simplu oamenii cu care stau 6-7 ore pe zi. atat.
    cu multa bunavointa,
    colega voastra,
    vesnic nemultumita etc. etc.

  7. p.s. pentru ca nu aveti niste argumente logice si clare (din pacate), ceea ce ati facut voi in commenturile anterioare se numeste atac la persoana si nu e deloc etic.

  8. 1. hmmm….chiar nu am chef sa ma cert cu nimeni. dupa cum am mai spus, chiar nu imi pasa de voi. eu nu barfesc, dar daca asta credeti…whatever. nu am sa ma strofoc sa va conving de altceva.

    2. problema mea este una cu mult mai obiectiva si anume ca racomania nu este locul unde sa-si vomite unii ineptiile legate de mine. luati-va de mine pe blogul personal. blogul clasei a fost creat pentru a impartasi idei si stiri interesante, nu pentru a ne certa. bunul meu simt ma impiedica sa va raspund la fel, asa ca….asta e:) atata stiti, atata faceti. bafta;)

  9. elevii vor vorbi mereu in barba, mereu vor copia si vor fi lingai… si probabil in fiecare clasa va fi un prost (asa cum am fost eu) care nu va copia, va lua note mici in comparatie cu ceilalti si va fi bataia de joc a profesorilor.
    apropo, de ce nu extindeti blogul si la alte clase

  10. @Ardelutz: ideea nu a fost privita pozitiv de catre conducerea scolii, incat se considera ca elevii ar putea „sa-si faca de cap” pe blogul asta. sincer, vazand atitudinea colegilor care nu ma inghit si s-au gandit ca asta e cel mai bun loc in care sa incerce sa se ia de persoana mea, incep si eu sa cred ca e mai bine ca racomania sa ramana blogul clasei. cine stie ce scandaluri si discutii stupide s-ar mai isca? n-are sens deocamdata.

Lasă un răspuns

