Belt up

Campanii care promoveaza centurile de siguranta sunt destul de multe. Nu la noi la televiziune, desigur. Noua ne place sa coducem masini cu multi cai putere prin serpentine si apoi sa le plangem de mila celor care nu au stiut unde este frana si ca masina mai are si viteze mai mici decat a cincea.

Insa aceste campanii, in general, au rolul de a sensibiliza si de a aduce la cunostinta oamenilor, ca, in cazul in care se ajunge in situatia complet nefericita de a face un accident, centura de siguranta  ajuta. Macar cu atat ca, purtand-o, nu iesi cu capul prin parbriz.

Spotul acesta are la baza nu numai drama de a muri intr-un accident de masina, ci si o idee foarte buna.

Dimensiunea moralizatoare(puteti ghici carui curent literar ii apartine?): The safety belt saves lives. Pusul centurii de siguranta nu e asa o mare bataie de cap. In primele zile trebuie sa te straduiesti sa iti aduci aminte, insa devine in scurt timp un reflex care nu te deranjeaza cu nimic, dar care ar putea sa faca diferenta intr-un accident.

Un gând despre „Belt up

  1. mi se pare destul de dur😐 ca sa nu spun sadic … mai sadica decat reclama cu fetita care zboara prin parbriz

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s