eM0 l0V3 5t0ry

Sunt atatea telenovele cu bogati, cu fotomodele ,cu afaceristi, cu tigani, cu doctori,cu tot ce iti poti imagina, cu cele mai stupide situatii si scuze … Vreau si eu o telenovela tru, care sa reflecte viata adevarata, viata amara, viata asa cum este ea! Vreau si eu o telenovela EMO!

Idei:

1. telenovela sa se cheme „Suvita noptii”/”Blestemul insignei”/ „Lama neagra 666”

2. cei doi protagonisti(fata si baiat, celelalte variante nu s-ar inscrie in tipar) au maxim 16 ani, parinti bogati, tot ce isi doresc(mai putin intelegere din partea celorlalti,auu –„me so sad :(„)

3.se numesc „R4z0r_gurl666” si „D4rk_k4ul1tz_43v3rtru” (their real names shall not be uttered ,pentru ca nu ii reprezinta- adica Marioara si Gelucu ,care nu sunt nume tru,nu?), se intalnesc la un concert tokio hotel si isi cresteaza venele impreuna…

4.tensiunea in telenovela nu este cauzata de faptul ca parintii nu le accepta relatia, ci, din contra, de faptul ca ei o accepta =>emokids sunt sad deoarece nu au motiv sa fie sad…

5.nimeni nu moare, nimic rau nu se intampla,pentru a nu schimba starea de spirit a celor doi emokids…bine ,poate niste batai de la rockeri/punkeri/rapperi/manelisti …

Observatie: Daca indragostitilor li se spune porumbei, indragostitilor emo ar trebui sa li se spuna ciori/corbi/cucuvele? >:)

O camera cu peretii patati de sange(bulion),pe care scrie cu markerul negru” I hate my life”, „Barbatii adevarati folosesc oja” si „Gelucu loves Bill”,postere cu Tokio Hotel , animale de plus mutilate si un borcan cu lame patate de sange (bulion)

R4z0r_gurl666: Temnita ta e asa de tru !

d4rk_k4ul1tz_43v3rtru: Sunt inchis intr-un spatiu ostil ,intunericul este singurul meu prieten! WTF , Mi-au ascuns oja neagra si nici nu vor sa imi cumpere IPhone…

R4z0r_gurl666: Viata mea este un abis intunecat,nimeni nu ma intelege.Mi-au blocat accesul pe tokiohotel.com  pe toate cele 3 laptopuri si au mai si ras cand mi-au citit jurnalul!M-am simtit so violata!

d4rk_k4ul1tz_43v3rtru: Esti atat de tru incat ma intristezi mai tare decat freza lui Bill!

R4z0r_gurl666: Serios? Semeni so cu mine!

d4rk_k4ul1tz_43v3rtru: Stiu ,cum parul ne acopera fetele si purtam amandoi pantaloni stramti si tricouri cu Bill, parem SO fratii gemeni, doua picaturi de sange care curg pe o mana damnata…

R4z0r_gurl666: Esti asa de tru cand vorbesti asa, tuh…Ma faci sa plang numai cand spui „Bill”…

d4rk_k4ul1tz_43v3rtru: …”Bill”…

R4z0r_gurl666: Sunt so trista…viata mea este ca un cuvant sters de pe tabla… un cuvant care so moare de fiecare data cand cineva sterge tabla!

d4rk_k4ul1tz_43v3rtru: Vrei sa ne taiem venele?

R4z0r_gurl666: Incerc sa ma las…

Momentul de maxima intensitate, cand el isi scoate lama siiii…

Publicitate

O reclama proasta in care apar protagonistii in cele mai stupide situatii:

„Stim ca adolescentii emo se lasa uneori condusi de instinct si de curiozitate. De aceea, fiecare trebuie sa stie ca nu este tru atunci cand o faci neprotejat.( eMo girl si eMo boy se uita complici unul la celalalt)

De aceea, Gilletea creat pentru voi lamele cu solutie dezinfectanta, care va apara de orice microb care ar putea patrunde in venele voastre proaspat taiate. Gillete.The best an Emo can get.”

5 gânduri despre „eM0 l0V3 5t0ry

  1. Foarte tare dialogul dintre protagonistii acestei telenovele imaginare.
    Dar ar fi dragut de dat curs acestei initiative… eu m-as uita, sincer :))

  2. Acum mi-am adus aminte… totusi am vazut ceva la tv… cu o familie de Emo… dar era faca la panarama…
    Era mami si tati emo si copiii lor (emo) o fata si un baiat. Si copiii se numeau Emonel si Emonica…
    Si serialul prezenta o dimineata in familia lor, cum mama si tata era deprimati in timp ce mama pregatea micul dejun. Si in timp ce taia ceva se gandea daca dupa ce termina de folosit cutitul in scopuri culinare, daca nu ii poate schimba putin menirea…
    Si apoi au venit cei doi copiii, de fapt presupun ca erau copiii, nu se prea vedeau din spatele bretoanelor, si au inceput sa se certe… ca Emonel i-a luat oja neagra Emonicai, ca Emonica i-a terminat rimelul lui Emonel…
    Ma rog, femeia care juca rolul mamei isi uitase talentul actoricesc undeva, intr-o locatie foarte indepartata, pentru ca era groaznica, insa chestia asta chiar m-a distrat😀
    (asta e un apropo foarte lung :”>)

  3. era la mondenii familia emonescu… dar chestia asta am scris-o prin vara si am gasit-o intamplator prin calculator si am mai adaugat faza cu gillete :D…

Lasă un răspuns

