cui i-e dor de vara?

pentru ca Ana Blandiana e printre autorii mei de poezii preferati, si pentru ca mie mi-e dor de vara, am gasit poezia asta. eu sper sa va placa. pe mine una ma trimite undeva in timp, lenevind vara la umbra unui copac racoros…

Ana Blandiana, despre tara din care venim

Hai sa vorbim

Despre tara din care venim.

Eu vin din vara,

E o patrie fragila

Pe care orice frunza,

Cazand, o poate stinge,

Dar cerul e atat de greu de stele

C-atarna uneori pan’ la pamant

Si daca te apropii-auzi cum iarba

Gadila stelele razand,

Si florile-s atat de multe

Ca te dor

Orbitele uscate ca de soare,

Si sori rotunzi atarna

Din fiecare pom;

De unde vin eu

Nu lipseste decat moartea,

E-atata fericire

C-aproape ca ti-e somn.

Lasă un răspuns

