Chitz chitz

Hmm…1martie… Frumoasa zi,  asteptata  de unii pe alocuri:)), ignorata de altii si vesela, chiar foarte vesela, pentru el. Care el?! El, chestiuta care cauta anturaj in statia din podul ros,  in timp ce o multime de adulti cu o multime de flori in mana se uita dupa treaba aia mare si zgomotoasa, aia de-i zice autobuz. Singurul lucru prin care imi transmiteau ca e primavara, erau florile pentru ca la capitolul fete zambitoare stateau foarte prost. Nici macar personajul care va constitui in mare parte subiectul acestui mic articol nu a putut sa aduca cateva chicote, rasete sau, cel putin, un zambet fals in coltul gurii. Ce-i drept, nu era tocmai placut sa vezi un soricut umbland printre picioarele tale, punand stapanire pe teritoriul papucului tau si alergand de nebun de colo colo, carandu-si coada putin cam lunga si ciudatica, sa nu-i spun altfel. Dar macar ideea ca aceasta chestiuta este plina de viata si are chef de joaca putea sa le lumineze fata pentru cateva secunde.Intelegeam  daca se speriau sau daca le era foarte frica de soareci(asa cum imi este mie), dar nici macar atat. Nu tu zambet, nu tu tipete, da tu monotonie..Nu stiu daca e neaparat monotonie, dar indiferenta fata de saracul soricel, sigur.Cine stie ce gandea el in momentul acela cand facea tumbe pe papucul unei domnisoare(care ce-i drept era draguta;n-o fi ales-o asa la intamplare:))). 

Draga soricutule, imi pare rau, dar tin sa te informez ca n statie ai avut de-a face cu adulti, acele persoane responsabile care au multe probleme si care uita sa mai zambeasca. Sper sa-i intelegi si sa nu te simti aiurea. Uite, hai sa-ti spun ceva. Eu iti urasc rudele pentru ca imi este frica de voi, dar asta nu inseamna ca am ceva personal cu tine. Chiar m-ai distrat si, datorita tie, am inceput ziua de 1 martie intr-un mod „razaret”.

2 gânduri despre „Chitz chitz

  1. :)))))) spune-mi ca ai tipat
    si chiar daca ai sa spui ca nu, n-am sa te cred :)))

Lasă un răspuns

