Zapaceala

Ei bine, in seara asta am facut un lucru pe care nu il fac de obicei. „Bantuiam” pe hi5…si mi-a trecut prin cap sa „fur” un id oarecare. S-a dovedit ca am dat ….absolut la intamplare peste o persoana draguta, cu minte, cu planuri de viitor, cu oarecare asemanari intre destinul lui si al meu.

Si l-am intrebat ce face. Juca ceva. Conquiztador. Ei bine, desi unii au descoperit joculetul acuma mult timp, eu abia m-am descalcit si l-am incercat. Ei bine…de obicei nu prea fac lucrurile care „sunt la moda” sau „pe val”, asa ca atunci cand a aparut „moda Cucereste”, m-am facut ca nu aud si am trecut nepasatoare mai departe. In seara asta am descoperit ca e chiar interesant…si intrebarile sunt de cultura de generala, fara trucuri..fara sa ai timp sa cauti raspunsuri repede pe Google sau in vreo „carte atotstiutoare”. Ei bine..chiar mi-a placut.

Si daca unii dintre voi n-au incercat inca, va sfatuiesc sa o faceti pentru ca nu e o pierdere de timp in care impuscati  oarecare martieni verzi sau mov cu punctulete gri si negre. E interesant.

Si daca descoperi ca iti place un joc printr-un mod ciudat, cunoscand o persoana despre care nu stii absolut nimic …atunci iti aduci aminte si de cum ai cunoscut alte persoane…si asa trec secundele..repede repede…si mai apoi minute..

Eh…articol ?

Poate doar o schita de la miezul noptii…

Amintiri prin  Conquiztador😀 (de cand nu mai jucasem ceva interesant…)

Lasă un răspuns

