se poate :)

De framantat, nu ma framanta dat fiind locul in care voi pune postul acesta (Ganduri care te framanta…), insa ma face sa ma simt extrem de bine.

Cati dintre voi ati avut curajul sa iesiti intr-o zi pe strada si sa rugati un grup de 10-15-20 de persoane necunoscute sa faca ceva pt voi? As putea paria ca nu prea multi. De ce? Pentru ca nu suntem obisnuiti sa apelam la persoane pe care nu le cunoastem. Pentru ca nu avem incredere in cei din jur. Pentru ca este cultivat interesul la tot pasul. Daca nu este in interesul meu, nu imi pasa de ce se intampla in jur. Pentru ca nu mai stim sa gandim outside the box. Pentru ca nu ne oprim din goana noastre spre…un anumit tel, sa privim in jurul nostru. Pentru ca ne este frica sa nu fim refuzati. Pentru ca gandim ca daca am face asa ceva, ne-am injosi. Pentru ca nu se cuvine sa avem un comportament iesit din comun. Pentru ca oamenii te vor judeca. Pentru ca ne este frica de ceea ce vor spune ceilalti.

Sunt convinsa ca multi gandesc: „Ei si ce-i cu asta? Ce am pierdut?” Ei bine, lasati-ma sa va spun ca pierdeti extrem de mult. Pierdeti niste senzatii nemaipomenite. Pierdeti emotia din acel moment. Pierdeti satisfactia ca ati dus la bun sfarsit ceea ce planuiati. Pierdeti reactiile pe care le au acei oameni. Pierdeti ocazia de a va cunoaste pe voi insiva.

Incercati sa regizati un filmuletz in care actori sa fie exclusiv oameni necunoscuti. Apoi veniti si spuneti-mi cum v-ati simtit.

Fericire.

Un gând despre „se poate :)

  1. interesant..chiar nush nu cred k am patit sau sa fac vreodata😛 cum scrie mai sus..

Lasă un răspuns

