De ce sa alegi un blog in loc de un jurnal?

 

De ce un blog si nu un jurnal? Pentru ca blogul contine si informatii utile nu numai tie. In plus..e mult mai usor sa te asezi in fata calculatorului seara, cu o cana de capuccino si o muzica draguta pe fundal, scriind chestii si chestiute dragute si care intereseaza.

Am descoperit ”valul” blogurilor vara trecuta, intr-un training organizat de Ansit (Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor). Dragut…curs..colegi..si o persoana foarte inteligenta care ne preda niste chestii interesante. Intr-o dup-amiaza, s-a vorbit despre bloguri. Stiam despre tehnica asta de a-ti impartasi gandurile..sau ideile..sau orice alta informatie interesanta, insa nu stiam ca exista asa o moda..sau mai bine zis …un ”val” care sa atraga tot mai multi utilizatori. Ei bine..am ajuns acasa apoi si mi-am creat propriul blog…dar nu m-am tinut de el si in foarte scurt timp am si uitat contul si parola. Asta doar pentru ca pur si simplu nu aveam destula rabdare.

 Totusi este un mod interesant de a impartasi cu ceilalti ceea ce ai de zis. Postezi…avand asteptari mai mici sau mai mari ca ceilalti sa ”te citeasca”. Ei bine, blogul nostru, Racomania, un alt fel de revista e un proiect al clasei. La inceput am avut oarecare reticente in ceea ce privea acest proiect, dar iata ca in sfarsit s-a realizat si pofta de scris a filologilor a atras si pe altii…

 Citesc frecvent bloguri ale prietenilor, mai rar sau mai des si ma pierd in ideilor lor despre viata, despre profi, despre tineri, despre orice. E un fel in care ma pierd in gandurile altora. Sper ca pe viitor sa imi reiau blogul si sa il dezvolt, amprentandu-l cu propriile trairi.

Voi impartasi cateva dintre blogurile pe care le citesc frecvent, pentru ca eu consider ca sunt interesante si poate voi veti avea aceeasi parere.

www.sorinafloarei.blogspot.com

http://mchelariu.wordpress.com/

www.talentirosit.com

http://auramatei.blogspot.com/

www.eusebiu.me.com

Un gând despre „De ce sa alegi un blog in loc de un jurnal?

Lasă un răspuns

