Teoria florii

          

o floricica

o floricica

 

               Fiind fata, voi aborda acest subiect intr-o maniera subiectiva si voi incepe prin a spune ca iubesc florile. Intotdeauna o floare mi-a atins sufletul, fie ca am vazut-o intr-un magazin, pe marginea drumului sau intr-un ghiveci. Si totusi, am primit foarte rar flori… Imi aduc aminte si acum de prima mea experienta de acest gen: acum un an de zile am primit primul trandafir de la un baiat, dupa ce am staruit mult timp ca sa-l induplec sa-mi cumpere acea floare. Cand mi-a oferit-o, m-a cuprins un fel de euforie pe care nu stiam cum sa o stapanesc si i-am spus imediat baiatului ca il iubesc, afirmatie care era totalmente neadevarata. Bineinteles ca, dupa ce mi-a trecut entuziasmul, l-am facut sa inteleaga ca nu era asa.

               In orice caz, o floare poate cauza reactii nebanuite la o fata, daca aceasta este mai simtitoare. Asadar, baietii trebuie sa aiba grija ce fel de flori cumpara si in ce momente le ofera. O floare poate spune multe, poate chiar mai multe decat o persoana timida. Un baiat ii poate cuceri inima unei fete facand o alegere corecta la momentul potrivit. De exemplu, un buchetel de branduse legate cu o panglica roz intr-o zi frumoasa de primavara, poate atinge inima unei fete care trece printr-o perioada mai dificila, sau pur si simplu anosta. Un astfel de gest o poate face sa zambeasca, sau ii poate chiar trezi anumite sentimente fata de baiatul care o iubeste in secret. De asemenea, un trandafir rosu adus sotiei intr-o zi obisnuita din saptamana poate starni o adevarata rapsodie romantica intre cei doi parteneri de viata, fie ca acestia sunt tineri sau nu.          

           Florile pot deveni la un moment dat chiar prietenele unei femei. Nu de putine ori se intampla ca o reprezentanta a sexului feminin sa se plimbe prin casa si sa inceapa sa vorbeasca aprins cu florile de apartament. Mie mi s-a intamplat sa ma opresc langa oleandrul din sufragerie si sa il intreb, in gluma, ce mai face, cum se mai simte, daca vrea sa asculte muzica… si pe muscatele de la geam le intreb uneori cum se mai inteleg cu motanul meu, caruia ii place sa le manance. Femeile sunt deci predispuse la aceasta afinitate mai mult sau mai putin ciudata pentru flori, sau chiar pentru plante in general, cum era cazul lui Maitreyi, eroina de roman care era indragostita de un copac. Asadar, imi voi permite sa nascocesc un termen nou privitor la psihologia feminina: relatia florala. Acum, ca sa folosesc acest termen in cadrul teoriei mele, voi afirma ca relatiile florale ale unei fete/femei pot determina sau anticipa caracterul acesteia si, in unele cazuri, ii pot arata unui baiat ca are mai multe motive sa fie gelos decat si-ar fi inchipuit el. Asadar, baieti… fiti vigilenti!

                 Ca sa revin la limbajul florilor, acesta este unul foarte complex si cuprinde mesaje variate.  De exemplu:

  • un buchetel de camelii roz ar putea transmite un ” Te iubesc ” adorabil
  • trei garofite rosii ambalate si legate cu o funda alba ii pot spune bunicii ” Vreau sa te faci bine cat mai curand.
  • o legatura de patrunjel adusa mamei ii va transmite in mod clar ca iti este foame sau ca vrei sa faca o supa delicioasa la masa de seara –> glumeam:)
  • ideal pentru mama ar fi un buchet generos de flori de camp culese chiar cu mana noastra, ca sa ii putem spune prin aceste flori: ” Esti ce am eu mai scump pe lume.
  • un ghiveci cu panselute galbene ii pot spune unei fete: „Imi doresc ca dragostea noastra sa infloreasca mereu la fel ca florile acestea…

                Si mereu ma gandesc: ce poate fi mai frumos decat atat? Sa stim ca exista florile, ca vor exista intotdeauna, simbolizand fumosul, dragostea, puritatea, dorul, magia… E atat de pacat ca baietii nu pot primi flori! Insa, daca nu ar mai fi baietii, cine le-ar mai oferi?

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

