Experienta 3D cu tarnacoape

Astazi, cu ocazia Dragobetelui – sper ca l-ati sarbatorit frumos, apropo- am vazut un film. De groaza. La cinema.3D.

Eu nu sunt o mare amatoare de filme de groaza pentru ca mi se pare inutil sa fii speriat din proprie initiativa. Insa azi, a fost prima oara cand am experimentat sentimentul de adrenalina care iti este pompata in sange cand ceva este cu adevarat realist si moderat de infricosator.

Filmul in sine, care se numeste „My Bloody Valentine” (titlul in romana este „Infern de Ziua Indragostitilor„), probabil ca nu m-ar fi impresionat atat de mult in lipsa efectelor 3D. Actiunea a reusit sa ma suprinda totusi la un anumit punct, in ciuda faptului ca am citit o descriere a filmului pe internet, care, printr-o exprimare care lasa loc la interpretari, m-a pacalit. Cadrele „horror”(care fac filmul sa fie interzis minorilor-rusine sa imi fie) sunt realizate in principal prin prezenta unor cantitati impresionante de sange, de tarnacoape infipte si aruncate in toate personajele care apar pe ecran si de expresia de panica totala prezenta pe fetele victimelor unui criminal in serie, Harry Warden, fost miner si supravietuitor al unui accident de mina.

Insa ceea ce a facut filmul sa aiba un impact de film horror asupra mea a fost faptul ca a fost 3D. Ca in filmele americane despre oameni care merg la cinema (nu despre oameni macelariti cu tarnacopul), la intrarea in sala am primit niste ochelari, care, in combinatie cu imaginea filmului care, in lipsa ochelarilor, este cetoasa si tremurata, ofera spectatorului impresia ca actiunea se intampla undeva intre ecran si el, ca tarnacopul sau mandibulele aruncate il vor lovi sau ca singurul mod de a scapa de acea creanga care tocmai a strapuns parbrizul este sa isi impinga cat mai mult spatele in spatar. De departe cea mai tare chestie a fost cand sangele din varful tarnacopului parea sa picure pe capul omuletului din fata mea. Singurul defect(cam mult spus) a fost ca, dupa un anumit timp, au inceput sa ma doara ochii si sa vad pentru cateva secunde neclar, senzatie care a revenit periodic.

Imaginea, combinata cu efectele sonore foarte bine realizate si puse in valoare de sistemul audio al salii si cu violenta scenelor au facut din acest film o experienta inedita pentru mine.

Filmul ruleaza pana pe data de 3 martie, in 4 ture: de la 16:15, de la 18:15, de la 20:15 si de la 22:15. Biletul este de 19 lei (fara reducere pentru studenti, caz in care costa 18 lei). Pentru cei care nu ati avut pana acum „experienta 3D”, va recomand sincer ca „prima oara” sa fie un film horror. Enjoy!

2 gânduri despre „Experienta 3D cu tarnacoape

  1. articolul tau m-a facut sa merg la film…
    dar ceea ce m-a facut simai tare sa merg, a fost ca prima data nu mi-au dat voie sa intru pe motiv ca nu am inca 18 ani 8-|:)))
    oricum am reusit incele din urma si pot sa zic ca e absolut extraordinar:X

  2. Latest news: Filmul „My Bloody Valentine” a fost timp de 2 saptamani pe locul 1 in topul celor mai vizionate filme la cinematograf in Romania.
    Ca dovada ca romanii chiar duc lipsa de lucrui noi, cum ar fi filmele 3D – care, de altfel, in strainatate sunt old-fashioned oricum, filmele 4D fiind preferate in afara. (Probabil ca le-am prefera si noi daca am avea ocazia)

Lasă un răspuns

