cumparam o zi de dragoste de la tarabe….

Pe data de 14 februarie s-a sarbatorit „Ziua indragostitilor” sau „Valentine’s Day”,este o zi ca oricare alta,nesemnificativa pentru mine,deoarece sunt nationalist si nu ma las pacalit de vanzatorii ambulanti de pe strada,care vor sa-mi bage pe gat impreuna cu toate fleacurile lor de 2 lei o sarbatoare americana care in traditia noastra exista deja.
Ceea ce vreau sa spun,e ca am vazut foarte multi barbati si femei cu flori,cadouri,multimea tabarand prin magazine special pentru aceasta ocazie,sa isi arate cat pretuieste unul pentru celalalt,sa-si declare dragostea,sa se manifeste cat mai profund….Sunt de parere ca nu avem nevoie de o zi anume sa ne impartasim sentimentele persoanei iubite,fiecare zi alaturi de el sau ea este speciala,si ar trebui sa o traim ca si cum ar fi ultima.Pe zi ce trece,romantismul se rezuma doar la o zi pe an in care se daruiesc trandafiri,se cumpara bijuterii,sau mai frumos,se trece pe la magazinul sex-shop din coltul blocului pentru eventualele seri in doi.
……………

………………..”Ploua iar,noaptea se lasa si nu tine cont ca eu inca te astept,ai spus ca vii….Dar ai dreptate,afara e frig…Nu mai vorbesc de suferinta,caci ma apasa greu dezamagirea.Am decazut in asa hal incat ma aseaman cu un clown,am fata pictata,nasucul rosu la fel ca si peruca asta creata,zambetul e fals,e pentru cel ce se uita doar la masca asta hidoasa.
Canta artistii pe scena,sa cante pentru cei ce-i asculta,in mine rasuna clopotul urnit de vant.Trec tigancile pe strada in mersul lor de manechin,vor sa-mi ghiceasca si eu rad ca un nebun,de parca nu as sti ce ma asteapta…..o crancena raceala ca te-am asteptat in frig si ploaie.”

Lasă un răspuns

